Tagi: azymut 7 14 15, azymut 8 23 14, azymut 14 30 10, łożysko 14 3010, pierścień velg avanza 14, łożysko 14 2012, pierścień miedziany 14, łożysko 4 14 6, łożysko kfl 14, łożysko 24 14 5
Co to jest koło z V-rowka?
Koła z V-rowka są przeznaczone do gąsienicy lub podłogowej pracy na odwróconych rzutów rożnych żelaznych gąsienicach w liniach produkcyjnych.
Są one również wykorzystywane z ręcznymi lub przenośnikowe wózkami.Powierzchnia i powierzchnia pomiarowa V-rowki w kształcie litery przetwarzane maszynowego przetwarzania.
Wprowadzenie
Typ łożyska: w kształcie litery V łożyska z rowkiem
Model: 103509V4.2-2.1
Średnica wewnętrzna: 10 mm
Średnica zewnętrzna: 35 mm
Wysokość: 9 mm
Szerokość w kształcie litery V, rowki: 4,2 mm
Głębokość V-rowki w kształcie litery: 2,1 mm
Ilość: 4 SZTUKI
Typ łożyska: w kształcie litery V łożyska z rowkiem
Model: 103511V4-1
Średnica wewnętrzna: 10 mm
Średnica zewnętrzna: 35 mm
Wysokość: 11 mm
Szerokość w kształcie litery V, rowków: 4 mm
Głębokość kształcie litery V rowki: 1 mm
Ilość: 4 SZTUKI
Dodatkowe informacje
1. Obróbka cieplna:
Powierzchnia szyny V-dekolt długość prowadnic ma odpuszczanie, a twardość powierzchni osiąga HRC60.
Twardość powierzchni w kształcie litery V wycięć łożysk V w kształcie koła również utwardzany na powierzchni, osiągając HRC60, i
zapewniając trwałość komponentów, zapewnia długą żywotność całego V-w kształcie rolki prowadzącej
liniowa рельсовая system.
2: Precyzyjna obróbka:
W kształcie litery V rowki w kształcie litery V, przetworzone z dużą dokładnością, mogą być dokładnie połączone z V-kształtne prowadnicami dla zapewnienia wysokiej
szybkość i płynność jazdy na wprost.
3. Proces kompilacji:
W kształcie litery V łożyska wykorzystujące technologię przetwarzania, są przetwarzane bezpośrednio na pierścieniu zewnętrznym kształcie litery V rowki,
cały w kształcie litery V łożysko ma dobrą sztywność.Obecnie na niektórych roślinach jest używany przez inny proces kompilacji:
zakup łożysk ogólnego przeznaczenia, korzystanie z górnej lądowania, tuleje, taka konstrukcja, po złożeniu
rowek łożyska nie jest łatwo kontrolować, bo zacisk jest dodawana do tyłu, w przypadku szybkich i
сверхпрочное, łatwo ослабляемое pozycji, korzystanie z przedziałów, aby zapobiec pęknięcia pierścienia zewnętrznego łożyska i opaski.
między osiowym ruchem.W ten sposób, nie można pozwolić sobie na większą obciążenie osiowe.
4. Uszczelnienie i smarowanie:
Dzięki precyzyjnej konstrukcji uszczelnienia i wysokiej jakości smarowania łożyska są smarowane na cały okres eksploatacji, co znacznie
ułatwia konserwację i naprawy
Na podstawie 0 Opinie
Copyright © 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone. Opracowany Swiatbezograniczen.pl